Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Μικρές αγανακτισμένων ιστορίες

-Ηταν ανάγκη να φέρουμε και την μάνα σου μαζί ?
-Μα αφού είναι αγανακτισμένη
-Δεν αντιλέγω , η διαφορά είναι ότι είναι αγανακτισμένη μαζί μου και όχι με την κυβέρνηση
-Είσαι απόλυτη
-Είμαι ρεαλίστρια
-Μα που είναι η μάνα μου ?
- Που θες να ξέρω ?
-Δεν σου είπα να την κρατάς απ'το χέρι ?
-Την κρατούσα πριν πάρουμε τα σάντουϊτς ,τώρα κρατάω τα σάντουϊτς
-Μάνα !!!! ΜΑΝΑΑΑΑΑΑ !!!! ΜΑΝΑ ΜΟΥ !!!!!
- Μην λες ¨μάνα μου" γιατί θα νομίζουν ότι έπαθες κάτι
- Εμ δεν έπαθα ? Μάνααααααααα Μανούλααααααααααααααααααα
- Μην λες "μανούλα" είσαι 40 χρονών γαϊδαρος .Μάνα να λες μόνο
- Δεν σε βλέπω  να ανησυχείς που χάσαμε την μάνα μας
- Καταρχάς δεν χάσαμε την μάνα μας ,χάσαμε την μάνα ΣΟΥ .Η δική μου μάνα εκεί που είναι μπορεί να μας πει ακριβώς πόσες χιλιάδες κόσμου είναι στο Σύνταγμα
-Καλά τόσο αναίσθητη είσαι ? χάσαμε τη μάνα μου και εσύ τρως σάντουϊτς ?
- 4 ευρώ το πήρα ,αν είναι να το φάω όταν παγώσει το'φερνα κι απ'το σπίτι
-ΜΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ "συγνώμμη μήπως είδατε μια σχετικά ηλικιωμένη γυναίκα ,σχετικά παχουλή  (τον διέκοψα )
- Ε όχι και σχετικά παχουλή ,η μάνα σου κινδυνεύει έτσι και την περάσουν για τον Πάγκαλο
- Τώρα βρίζεις την μάνα μου ?
- Δεν την έβρισα ,Πάγκαλο την είπα
- Μάναααααααααα
(τι έγινε ? ρώτησε μια αγανακτισμένη κοπελιά "τίποτα ,κάνε δουλειά σου κι αν όλα πάνε καλά δεν πρόκειται να ξαναγανακτήσω εντός σπιτιού )
- ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ !!!!
-Που πάμε βρε και με τραβάς απ'το χέρι ? θα  μου πέσει το λουκάνικο απ΄το σάντουϊτς
- ΠΑΜΕΕΕΕΕΕ ΠΑΜΕΕΕΕΕ
- Μην λες "ΠΑΜΕ" θα φάμε ξύλο ! που πάμε ?
- Να ενημερώσουμε την αστυνομία
- Εννοείς τα ΜΑΤ ?
- Ναι πάμε ..........
- Είσαι καλά άνθρωπέ μου ? θα πάμε πρώτο τραπέζι πίστα στη βουλή να ρωτήσεις τα ΜΑΤ που είναι η μάνα σου ?
- Πρέπει κάπως με μεγάφωνα να ενημερώσουν τον κόσμο
- Οτι κινδυνεύει ο κόσμος ? .........
- Πάμε σου λέω .....
Με χίλια ζόρια ,περάσαμε κάτι όμορφα γυαλιά απομίμηση ,από κάτι τσαντούλες Λουϊ Βιτόν (τύπου) από 2-3 καντίνες ,από την συνέλευση των 300 ,των 400 ,των 500 και πάει λέγοντας
- ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ! ( είπε ο σύζυγος στον Ματατζή που ήταν ψιλοπιασμένος καθ'ότι αυτές τις μέρες δεν είχε ρίξει καθόλου ξύλο )
Ανέκφραστος ο Ματατζής
- Σας παρακαλώ κάντε κάτι
- Τι να κάνω δηλαδή ?
- Δεν ξέρω ,μήπως να ρίχνατε δακρυγόνα να ανοίξει λίγο ο κόσμος να δω καλύτερα ?
Δεν υπήρχε αυτό που ζούσα εκείνη τη στιγμή
Ο Ματατζής γέλασε
Πρώτη φορά είδα Ματατζή παραταγμένο στη σειρά να γελάει
Ενα παιδάκι του πρόσφερε σάντουϊτς
(μετά από λίγο κατάλαβα ότι ήταν το δικό μου πού μου'χε πέσει απ'το χέρι )
Εκεί που με είχε χτυπήσει ο κάλος στο πόδι και τον σύζυγο στο κεφάλι ,χτυπά το κινητό
- ΝΑΙ ?
- Ελαααααα Ελαααααααααα δανείστηκα το κινητό από ένα χρυσό παιδί που βρήκα για να σας πάρω τηλέφωνο .Ελάτε εδώ που είμαι εγώ ,είναι πιο άνετα
- Που είσαστε βρε μητέρα ?
- Εδώ εδώ στη Μητρόπολη ,είναι πιο καλά ,έχει άπλα ,μιλάνε κάτι παιδιά περιποιημένα ,κοντοκουρεμένα ,ελάτε ελάτε , σε κλείνω να μην πληρώνει το παιδί και πρέπει να'ναι και φαντάρος γιατί είναι γουλί το κεφάλι του - συγνώμμη παληκάρι μου -
- Πάμε ! Η μάνα σου βρέθηκε .... είναι στην Μητρόπολη
- Εχει εκκλησία τέτοια ώρα ?
- Οχι μέσα , απ'έξω είναι
Ξαναπεράσαμε από τις καντίνες , από τους 300 ,τους 400 ,τους 500 ,και αφού αναζωογωνήθηκε το "άρωμα hotdog" στα ρούχα μας κατηφορίσαμε
 Μόλις φτάσαμε τι να δω ...... η πεθερά ανάμεσα στους χρυσαυγίτες
- Ο σύζυγος χρόνια αριστερός ,η μάνα επίσης αλλά έτερον εκάτερον διότι πέρασε τα "παιδιά" για φανταράκια όπως είπε
- Εσύ περίμενε εδώ ,πάω να φέρω τη μάνα
-Εγώ γιατί να μην έρθω ?
- Είναι επικίνδυνο ,έχεις κάνει σολάριουμ ,μη φάμε ξύλο
- Πάμε Μάνα έλα ..........
Οχι δεν φεύγω η μάνα ,έλα πάμε ο γιος .... αγανακτισμένη η μάνα ,αγανακτισμένος ο γιος
Με χίλια ζόρια την πήραμε από εκεί
Να μην σας κουράζω επιστρέψαμε στο σπίτι εξουθενωμένοι και αγανακτισμένοι ,ο καθένας για τους δικούς του λόγους φυσικά

Δεν υπάρχουν σχόλια: